Презентація розвиваючих ігор

(З. Дьєнеша, Д. Кюїзенера) щодо набуття сенсорно-пізнавальної компетенції дітей раннього віку та дошкільників засобами умовно-символічних зображень, моделювання


Семінар-практикумПедагогічна майстерня “Математичні сходинки” 2-е засідання колоьорові палички Дж.Кюїзенера

Download
семінар-практикум Математичні знахідки 2
Adobe Acrobat Document 1.8 MB

Семінар-практикум Педагогічна майстерня “Математичні сходинки” 1-е засідання Логічні блоки Дьєнеша

Download
семінар-практикум Математичні знахідки л
Adobe Acrobat Document 2.1 MB

Інтерактивний семінар

 «Створення веб-сайту групи та супровід його функціонування»

Download
інтерактивний семінар створення сайту гр
Adobe Acrobat Document 4.6 MB

майстер -клас для вихователів

«Організація мовленнєво-комунікативної діяльності дошкільнят методом наочного моделювання
(схеми-моделі К. Крутій, елементи ТРВЗ)
»

Download
майстер-клас моделювання.pdf
Adobe Acrobat Document 348.6 KB

Download
Курбакова І.С. Моделювання.pdf
Adobe Acrobat Document 2.6 MB
Download
Сучасні технології розвитку сенсорно-пізнавальних та математичних компетенцій
Сучасні технології розвитку сенсорно-піз
Adobe Acrobat Document 334.9 KB

КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ

Download
для вих. прийомів наочного моделювання -
Adobe Acrobat Document 1.3 MB


Методична робота з педагогами

 

Питання обговорення

Термін

Відпові­дальні

1

Майстер-клас

Тема: «Організація мовленнєво-комунікативної діяльності дошкільнят методом наочного моделювання (схеми-моделі К. Крутій, елементи ТРВЗ)»

Мета: збагатити та систематизувати знання педагогів з даної теми.

План:

1. Використання методу наочного моделювання в роботі з дошкільниками

2. Розвиток уяви, творчого мислення, інтелекту дітей дошкільного віку за        Г.Альтшуллером (ТРВЗ)

3. Мовленнєва творчість та моделювання

4. Вправа «Складемо казку разом»

вересень

Вихователі

 

2

Інтерактивний семінар

Тема: «Створення веб-сайту групи та супровід його функціонування».

Мета: спрямувати роботу з налагодження тісної взаємодії між ДНЗ та сім'ї завдяки розширенню форм та видів співпраці, прозорості та відкритості роботи закладу через роботу веб-сайту кожної вікової групи. Підвищення професійності компетенції педагогів

План:

1. Використання веб-ресурсів.

2.Конструктор сайту jimdo.

3. Наповнення сайту. Порядок інформаційного наповнення.

4. Інформативна активність веб-сайту.

жовтень

вих.-методист

3

Семінар-практикум з елементами тренінгу

«Формуємо психологічне здоров’я дошкільників»

Мета: підвищити психологічну обізнаність педагогів, розширити їхні уявлення щодо забезпечення психічного здоров’я дитини спрямувати педагогів на спільну роботу з батьками задля вирішення здоров'язбережувальних завдань

План:

1. Доповідь «Психічне здоров’я дошкільників»

2. Ділова гра «Настрій»

3.Вправа «Портрет психологічно здорової дитини»

4. Вправа для психологічного розвантаження дітей

5. Вправа «Чарівний глечик»

6. Афоризми на згадку

грудень

практичний психолог

 

4

Семінар-практикум

Педагогічна майстерня «Математичні знахідки»

Завдання:

• ознайомити слухачів з алгоритмом діяль­ності педагога в межах запропонованих іннова­ційних технологій (блоками Дьєнеша, паличками Кюізенера) та з дидактично-ігровим матеріалом;

• надати методичні рекомендації щодо впровадження сучасних педагогічних техноло­гій логіко-математичного розвитку дошкіль­ників в освітній процес.

1-е засідання

Логічні блоки Злата Дьєнеша

План:

1. Доповідь «Назад в історію»

2. Ігри з логічними блоками Дьєнеша – як засіб розвитку прийомів розумових дій у дошкільників

3. Блоки Дьєнеша своїми руками «Творча майстерня»

2-е засідання

Різнокольорові палички Жз..Кюізенера

План:

1. Доповідь «Крок у минуле»

2. Палички Кюізера – засіб пізнання логіки та математики

3. Практична завдання для слухачі семінару

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

січень

 

 

 

 

 

лютий

вих.-методист вихователі

6

Презентація розвиваючих ігор (З. Дьєнеша, Д. Кюїзенера) щодо набуття сенсорно-пізнавальної компетенції дітей раннього віку та дошкільників засобами умовно-символічних зображень, моделювання

лютий

вих.-методист вихователі

7

Ділова гра

«Співпраця з батьками – координація відносин»

Мета: формування умінь диферійційного підходу до організації роботи збатьками; оптимальні шляхи вирішення конфліктів; пошук нових способів поведінки в контактах з батьками; набуття досвіду спільної роботи педагогічного колективу.

План:

1. Теоретична частина «Запитуємо-відповідаємо!»

2. Ігрова вправа «Сучасна сім'я – яка вона?»

3. Рішення педагогічних ситуацій

4. Вправа «Рекламне агентство»

5. Підбиття підсумків ділової гри

 

квітень

практичний психолог