Презентація розвиваючих ігор
(З. Дьєнеша, Д. Кюїзенера) щодо набуття сенсорно-пізнавальної компетенції дітей раннього віку та дошкільників засобами умовно-символічних зображень, моделювання
Методична робота з педагогами
№ |
Питання обговорення |
Термін |
Відповідальні |
1 |
Майстер-клас Тема: «Організація мовленнєво-комунікативної діяльності дошкільнят методом наочного моделювання (схеми-моделі К. Крутій, елементи ТРВЗ)»Мета: збагатити та систематизувати знання педагогів з даної теми. План: 1. Використання методу наочного моделювання в роботі з дошкільниками 2. Розвиток уяви, творчого мислення, інтелекту дітей дошкільного віку за Г.Альтшуллером (ТРВЗ) 3. Мовленнєва творчість та моделювання 4. Вправа «Складемо казку разом» |
вересень |
Вихователі
|
2 |
Інтерактивний семінар Тема: «Створення веб-сайту групи та супровід його функціонування». Мета: спрямувати роботу з налагодження тісної взаємодії між ДНЗ та сім'ї завдяки розширенню форм та видів співпраці, прозорості та відкритості роботи закладу через роботу веб-сайту кожної вікової групи. Підвищення професійності компетенції педагогів План: 1. Використання веб-ресурсів. 2.Конструктор сайту jimdo. 3. Наповнення сайту. Порядок інформаційного наповнення. 4. Інформативна активність веб-сайту. |
жовтень |
вих.-методист |
3 |
Семінар-практикум з елементами тренінгу «Формуємо психологічне здоров’я дошкільників» Мета: підвищити психологічну обізнаність педагогів, розширити їхні уявлення щодо забезпечення психічного здоров’я дитини спрямувати педагогів на спільну роботу з батьками задля вирішення здоров'язбережувальних завдань План: 1. Доповідь «Психічне здоров’я дошкільників» 2. Ділова гра «Настрій» 3.Вправа «Портрет психологічно здорової дитини» 4. Вправа для психологічного розвантаження дітей 5. Вправа «Чарівний глечик» 6. Афоризми на згадку |
грудень |
практичний психолог
|
4 |
Семінар-практикум Педагогічна майстерня «Математичні знахідки» Завдання: • ознайомити слухачів з алгоритмом діяльності педагога в межах запропонованих інноваційних технологій (блоками Дьєнеша, паличками Кюізенера) та з дидактично-ігровим матеріалом; • надати методичні рекомендації щодо впровадження сучасних педагогічних технологій логіко-математичного розвитку дошкільників в освітній процес. 1-е засідання Логічні блоки Злата Дьєнеша План: 1. Доповідь «Назад в історію» 2. Ігри з логічними блоками Дьєнеша – як засіб розвитку прийомів розумових дій у дошкільників 3. Блоки Дьєнеша своїми руками «Творча майстерня» 2-е засідання Різнокольорові палички Жз..Кюізенера План: 1. Доповідь «Крок у минуле» 2. Палички Кюізера – засіб пізнання логіки та математики 3. Практична завдання для слухачі семінару
|
січень
лютий |
вих.-методист вихователі |
6 |
Презентація розвиваючих ігор (З. Дьєнеша, Д. Кюїзенера) щодо набуття сенсорно-пізнавальної компетенції дітей раннього віку та дошкільників засобами умовно-символічних зображень, моделювання |
лютий |
вих.-методист вихователі |
7 |
Ділова гра «Співпраця з батьками – координація відносин» Мета: формування умінь диферійційного підходу до організації роботи збатьками; оптимальні шляхи вирішення конфліктів; пошук нових способів поведінки в контактах з батьками; набуття досвіду спільної роботи педагогічного колективу. План: 1. Теоретична частина «Запитуємо-відповідаємо!» 2. Ігрова вправа «Сучасна сім'я – яка вона?» 3. Рішення педагогічних ситуацій 4. Вправа «Рекламне агентство» 5. Підбиття підсумків ділової гри
|
квітень |
практичний психолог |
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com